dear followers :)

Mar 25, 2012

tanggal 21 mac :)

assalamualaikum ..

aku perlukan sikit masa untuk update pasal entry ni, masa untuk tenangkan diri, untuk menerima ketentuan Ilahi,,. mula2 memang sedih, tapi bila fikir balik, ada orang yang lebih sedih dari aku.. sekurang2nya, aku berpeluang utk mnduduki spm .. dan Alhamdulillah dikurniakan rsult yang ok :) cuma skrg ni aku penat skit fikir nak further apa kat U.. mungkin aku sbnrnya tak ada minat yang khusus , bukan mcm kkwn yg lain, yang dah nmpak hala tuju masing2.. dan dah ada yang memulakan lgkah di alam universiti .. tahniah:)

buat masa ni, aku masih tercari-cari bidang apa yang aku akan ceburi.. aku takut nak buat pilihan.. takut tersalah pilih dan memakan diri,. but, i believe, one day, i will be ok.. insyaAllah.. semua orang ada rezeki masing2 dan aku percaya Allah tentukan yang terbaik buat hamba2 Nya..

so, setelah 5 tahun menuntut di mrsm pasir salak, i learn a lot of things.. dan inilah result yang aku dapat untuk spm2011....


apapun, aku bersyukur kepada Allah sebab kurniakan aku rezeki yang terbaik buat aku.. alhamdulillah :) semoga Allah ampunkan segala dosa2 aku sebelum ni, dan seterusnya menjadikan aku seorang yang lebih baik dari yang sebelumnya, insyaAllah..

live must go on !!..



insyaAllah nanti bila aku dah tau bidang apa yang aku akan pilih, aku akan update blog ni semula :)

5 comments:

fitra zainal said...

umiii ! lawaa gilaa headerr . and congrat for your excellent result yaaa (:

Aqila Syahiena said...

setiap yg berlaku ada kebaikannya:)
open yr mind and u'll see there's a world in front umi..

umi aisha karim said...

fitrah : oohh yaa thanks.. and congrts to u too.. hmm, header tu ak edit gne fotoflexer.. try ar, ok !!..

umi aisha karim said...

qila : thanks yaa.. syg kau :)

iman_firdaus said...

congrat kak...