dear followers :)

Dec 20, 2011

special for form 3 :)

assalamualaikum semua !!.

ok,. rasa rindu nak tulis blog. harini nak cerita pasal apa ea?.. nak ckp skit pasal result pmr lah :) hope adik2 form 3 ada yang mmbaca blog ni.

so, result akan keluar hari khamis ni kan?.. ok, akk nak wish gudluck kat smua adik2 form 3..especially form 3 pompuan.. smoga kamu smua dapat apa yang kamu hajati .. akk yakin mesti smua orang harap yang terbaik.. dan insyaAllah, kalau diizinkan Allah, kamu akan berjaya.. akk yakin guru2 mrsm pasir salak dan snior2 kamu sntiasa mendoakan kamu.. so, akak harap, walau macam mana pon result yang akan keluar khamis ni, akk harap kamu smua bersedia okay.. kadang2 apa yang kita harapkan indah takkan selalunya indah.. so, kalau la result yang kamu target ok tapi tiba2 x ok, fikir balik, mungkin Allah ada sesuatu yang lebih baik untuk kamu di tingkatan 4 dan seterusnya.. don't be sad.. sekali kamu gagal, xsemestinya kamu akan sentiasa gagal.. dan kepada orang yang mungkin akan berjaya dapat 8A, jangan bongkak.. jangan riak.. ingat,.. dalam kegembiraan kamu, ada di antara kawan2 kamu yang bersedih.. ingat,. bila kita berada di atas, jangan lupa kepada orang yang berada di bawah.. dan apabila kita berada di bawah, jangan bersedih kerana suatu hari nanti kita akan berada di atas, insyaAllah,.

walaupun sperti yang akk tahu, batch form 3 tahun ni agak nakal.. dan sememangnya nakal.. tapi dalam kenakalan kamu sbnrnya ada baiknya.. akk yakin adik2 f3 ni baik, insyaAllah.. seriously cakap, akak penat pegang tanggungjwb jaga batch korang.. tapi akk nak kamu tahu yang semua orang boleh berubah.. setiap manusia buat salah kan?. tapi everyone deserve the second chance, isn't it?. so, kepada f3 tahun ni, tahun depan kalau kamu stay kat maktab agy, ataupun da pindah g pkp or what so ever.. akk harap kamu akan jadi orang yang lebih baik.. yang lebih taat pada Allah, ibu bapa, dan yang paling penting kepada seorang pelajar, hormat cikgu2.. ok?.. tahun depan akk dah takde kat mktb, and for sure kamu smua hepi. sbb form 5 2011 da xde.. especially, bwp ldp yang suka campur hal kamu da xde.. tapi apapun, akak nak kamu tahu, bukan senang untuk jadi pemimpin.. kalau xcaya, try la.. akk teringin sgt nak tahu nnti sapa antara kamu ni yang akan jadi bwp n bmi.. n akk akan pastikan akk tahu sapa yang jadi bwp n bmi..



ok adik2.. apapun, akak mintak maaf la kalau apa yang akk tulis ni tidak langsung berkesan kepada kamu.. tapi, akk cuma menjalankan tanggungjwb akk sebagai seorang yang pernah dipertanggungjawabkan untuk jaga kamu.

so, last world, gudluck !!.. *_* assalamualaikum :) jangan lupa doakan kami f5 2011.



4 comments:

nursuhana said...

Thankyou akak (: Mintak maaf klau kitorg byk susahkn akak (:

Anonymous said...

insyaAllah..:) like this post ! yeay !haha...dh hbis blaja nnti kalo dpt keje jgn lupe blnja saye ea..hehe*kidding..doakan kami semua tau... <3

umi aisha karim said...

sabihah : insyaAllah kalau ada rezeki lebih akk blnja okay :)

suhana : tak de mende la . akk suka je jga batch korang. extreme skit :)

faridaNABILA :D said...

Batch paling extreme :) Oh yeaaah :) Kak Umi je yg cukup hebaat nk jaga batch kami yg nakal sesangat ni :DD Haha, thanks akak :3 Thanks forever <3