dear followers :)

Feb 9, 2012

new roommate of mine :)

assalamualaikum to readers ..


ok, for this entry, I'd like to introduce u my new roommate .. haha :) actually, aku dah lama dah berhajat nak beli dia ni sbg roommate aku tp selalu je tak kesampaian sebab tak cukup fulus*duit la*.. nah, jgn confius ngan roommate aku ni sbb ianya hanyalah seekor ikan !..


mempersembahkan !!..........


ni la roommate baru aku,. namanya MR.OS,. tapi aku taktau pon 'dia' jantan ke betina.. aku main letak je nama .. haha :)


ok, mcm mana aku boleh berjaya dpt mr.os??.. hurm, aku ajak abah*pak cik karim*g kedai ikan.. saja nak tengok2.. tup2, terpandanglah mr.os ngan kkwn dia dalam salah sebuah akuarium kat kedai apek tu.. alahai, cantik bila tgok dorang berenang banyak2.. jadi, as the beginning, abah kata beli la sekor dulu.. pilih punya pilih, dia ni yang menjadi pilihan.. hahaha :P


apa-apapun, aku happy dpt jaga 'dia'.. thanks abah sbb belikan umi kawan baru !!.. *insyaAllah hidup lama ikan tu..


tapi, aku mcm kesian sikit kat mr.os ni.. sebab, dia hidup sebatang kara :) so, aku ingat, nnti bila dah dpt gaji, aku nak beli lagi sekor kasi kawan ngan dia.. baru best hidup, ada kawan.. kalau la mr.os tu boleh ckp, msti dia setuju.. haha..then, nak hias skit rumah dia ni kasi lawoo.. insyaAllah la kalo da ada duit nnti..


ok la, selamat malam semua:) assalamualaikum .



p.s : harap2 mr.os dapat hidup lama :) insyaAllah..

6 comments:

syeranis nazri said...

aku rasa kejap je tuh..kot ya pun kau xnak ikan kau sunyi, yg kau letak anjing putih dalam tu pehal ?? buat susah je nak kena samak..

umi aisha karim said...

ala syeranis, doakan la dia pnjg umur.. apa la.. ikan aku bukan solat pon nak kene sama2 segala,, haha:)

AQILA SYAHIENA DAUGHTER OF MOHD NOOR said...

kau kena cecepat bagi pasangan kat dia... mandul nanti dia tuh! sila-silap mati kemurungan takde kawan.. muahahaha

umi aisha karim said...

haha.. mandul??..apa la kau ni qila.. eh, kalau dia mati pon, dia takkan mati kemurungan sbb xde kwn, sbb aku kan ada.. *bajet skit* btw,klo ko nk jd kwn dia pon boleh, t aku msukkan kau kat dlm bekas tu.. hahaha:)

AQILA SYAHIENA DAUGHTER OF MOHD NOOR said...

kau perli aku secara halus eh... huhuhuhu pecah karang bekas ikan kau tu menampung aku yang kecik nie.. hahahaha

umi aisha karim said...

hahaha.. tak2, aku tak perli kau.. btol apa, kau msuk dlm tu,jadi roommate aku skali :)