dear followers :)

Dec 14, 2011

my lovely q-mate.. form 4 version:)


selamat bertemu kembali !!..


ha, tadi aku usha blog kkwn.. sappy.. rehan.. miraman.. hurm, i think i got an idea .. actually, i don't know what should i write in this post..


disebabkan sappy dah memulakan langkahnya untuk tulis pasal q-mate. so, i think, i would be the second one yg crita pasal q-mate ni.. okay sappy;) aku crita q-mate upper form je la kot.. kalo nak crita dr form 1 berkajang la.. huh*_*


hurm, nak start dr sapa ea??..


sappy la. sebab ko dok sblah katil aku.. sappy, do u still remember first time ko masuk bilek P301??.. i can still remember how fresh u are.. fresh?.. hahaha;) smua benda ktorg ajar.. kot...... nak buat ni.. nak buat tu.. nak turun pkul bpe.. alah biasala budak baru. erm, but.ko ok je.. friendly.. MULA2 nampak baik .. tp LAMA2, adoi. kesetanan kau mula ternampak.. hhhhaaa:)

jgn marah okay.. tp, jujurnya, kau memang la nakal .. kau rajin study, especially f5.. i hope u will get what u want and grab ur dream..anyway, thanks for being such a very good q-mate for me..



rajin kan..:)



with her beloved teacher and also mine .


ok.. next !!.. pasal raihan.. anak kepada pak cik shaharin. raihan, kita da lama kenal.. sejak dari aku first2 masuk maktab dlu.. do u still remember??.. kau tegor aku waktu aku ngan family aku dok kat anjung surau.. ingat??.. hha.. aku ingat.. waktu tu aku pakai tudung labuh !!.. haha.. adoyai.. pastu kena tegur ngan cikgu napizah.. so, aku terus pakai tudung biasa balik.. (penghijrahan disekat) just joking.

raihan, thanks sebab kau dah jadi kawan yang baik untuk aku.. thanks sbb kau care pasal kesihtn aku.. and thanx for every single things u do for me.. i really really appreciate it..

raihan, mungkin aku jarang atau tak pernah ckp bnda ni kat kau.. but, people always say that its better if we said it just once and truly mean it than we always say it but never mean it..en?.. so, i just want u to know i really love you as my friends..

erm, apapun, nnti kte jmpe wktu amik result k..



raihan.. n miraman..


next, faliha !!. apa mau cerita pasal faliha ea??.. xbnyk.. cuma dy ni pendiam skit orgnya.. tp kat public je la.. kat bilik??.. hha,. no komen. hanya org yang tahu je faham macam mane faliha kat hostel.. a bit diffrent dgn dy kat public :) but. faliha, aku just nak ckp thanx sbb jd kawan yang baik utk aku. jadi q-mate yg baik utk aku.. hurm, sejak cuti ni, langsung xdgr khabar ko.. xpe, t bulan 3 kte jumpe okay !..gambar?.. susah nak cari gmba kau sbnrnya.. jap..

kiri: faliha.. always natural..



hurm, ni la q-mate2 aku waktu form 4.. bilik p301.. happy q-mate.. sweet memory of us.. actually, aku hrp dpt q-mate ngn korang waktu f5. tp aku terpaksa dok blik dpn.. so, thnx for all memory k..

aku tak de.. xpe :')


No comments: