dear followers :)

Jun 15, 2010

pengalaman kem cuti sains..!!..

bismillahirrahmanirrahim..

alhamdulillah aku masih diberi peluang untuk mencoretkan sesuatu berkenaan kem cuti

sains yang telah membawa seribu kenangan manis bersama rakan2..walaupun mungkin ada

yang tidak indah dipandangan seseorang, tetapi bagi aku, kenangan itu cukup indah..

terlalu panjang jika ingin dicoretkan tentang aktiviti sepanjang menjadi sukarelawan

kem ini..kadang-kala timbul perasaan hampa kerana tidak dapat menjadi peserta kem

ini,namun aku reda dan bersyuur kerana menjadi sukarelawan..walaupun aku tidak boleh

menyertai peserta ke UTP dan melakukan kajian di makmal UTP..tetapi, tempoh 8 hari

itu sebenarnya bererti dan telah menyumbangkan banyak idea dan

ilmu..alhamdulillah,..disini ada beberapa gambar untuk tatapan bersama....


peserta MRSM PS..tp, andelin xde..dy ne de lepak2 ni..haha


peserta MRSM TAIPING..


ni gambar waktu lepak memalam di kios..


di kios..


sukarelawan bosan gler waktu peserta g UTP..so, ktorg main volley..


mereng agaknyer lepas main volley..hihi


surau pun sunyi je...


fathin and me..


round maktab tengah malam..


syed pun datang join!!!..cayalah..


pum baru ke??..


kkwn lama aku!!!...


cikgu eriza n x-ps..


kenalan baru..


fathin and me..


hari terakhir...bubye...

THE END.............................................................................

ASSALAMUALAIKUM..semoga bertemu kembali..insyaAllah..

No comments: