dear followers :)

Jun 16, 2010

kami sayang cikgu!!!!!....

saya pasti semua sudah sedia maklum bahawa beberapa orang guru mrsm pasir salak akan

berpindah.. walaubagaimanapun, saya agak terkilan akan pemergian cikgu hafizah..

saya dan rakan sekelas sewaktu tingkatan 3 terlalu rapat dengannya.. terlalu serasi

dengannya. namun, hanya sekelip mata kami kehilangannya.. rasa terkilan kerana

senarai nama guru yang berpindah itu keluar agak lewat sehinggakan ada pelajar yang

rapat dengannya, sebagai contoh anak homeroomnya tidak sempat untuk berjumpa

dengannya sebelum dia berpindah..masyaAllah..sedih tidak terkata apabila saya

mendengar tangisan salah seorang sahabat saya sejurus saya menelefonnya untuk

menyampaikan berita itu..dia sangat rapat dengan cikgu hafizah. dia dan beberapa

orang pelajar lain terpaksa menaiki bas seawal 7 pagi untuk pulang ke rumah..apapun,

kalau cikgu hafizah terbaca atau membaca blog ini.. saya nak bagitau cikgu yang kami

sayang sangat pada cikgu.. terima kasih atas segala ilmu yang cikgu curahkan kepada

kami.dan kami mintak maaf jika kami ada buat salah pada cikgu sepanjang kami

mengenali diri cikgu...semoga bertemu kembali.. kawin jgn lpe jemput

tau!!!!......assalamualaikum....


kenangan bersama classmate 3A...


kenangan terakhir bersama cikgu hafizah...

No comments: