dear followers :)

Jun 15, 2010

ceritera clasmate 3a yg trtinggal di mrsm pasir salak..



amalina azman,cm dulu gak.. diam je dlm kelas.. tp skrg ni da jahat ckit r.. basic r

tuh.. da pandai nk lwn ldp.. haha.. peningkatan yang bagos!!

aku?? xde pape kot.. x rapat sgt ngn geng kite sgt da.. busy kot.. xtaula.. hw pon

slalu byk je.. no komen r..faliha,da jadi nerd da.. top 10!! bile dy tau dy dapat no

7 dlm batch,teros demam panas!! lawak gler!! gosip baru?? aku xtaula dy ngn sape.. tp

dy ni pon da start gatal ckit.. tp x men r bdk luar kn faliha?? bhaha.. jgn blasah

aku suda.. satu lagi kemajuan dy sem ni,dy da makin berani!! berani dlm hal2 dlm

asrama.. haha..deyla,cm dulu gak.. perangai gile2 xley dikawal!! dy da aktif ckit

skrg.. x silap aku dy men hoki!! haha.. menang doe!! tahniah r deyla.. ape2 pon,aku

terharu sbb dy igt lagi aku mentee bm dy.. igt dy da lupe.. thx deylla..

lia,makin bz.. byk bende dy kene handle.. cian dy.. dy ni lbey kurg cm penyeri hidop

sume org la kn?? kalo dy ade,x b'henti2 gelak!! bengong sungguh perangai dy!! tp skrg

dy da mached ckit r.. ade ke patut,ari tu,dy x silent hp wktu exam. pastu,b'bunyi..

sume bdk pndg dy.. malu gler r!! da r time tu tchr nora yang jage.. nsb bek tchr nora

senyum je kat dy.. kalo kene rampas,aku xtaula..

eja,aku xtau sgt p'kembangan dy.. yg aku tau,sore dy still top lg!! ari tu,wktu

p'tandingn nasyid,meremang bulu roma aku dgr sore dy ngn dayah b'gabong!! thx eja coz

bg kite nye aras menang!!

shakila,bhaha.. kwn bek abbas!! men2 je shakila!! shakila skrg kwn bek ngn k.a ngn

ekin.. tp still join kteorg r.. skrg pon kteorg xjarang same2 da.. busyla katekan..

tp sore dy still menye3ngat gak!! haha.. nasib baik tingkap kelas a tu tak pecah je..

manisa,kira top student r gak.. dy dpt g csr rebong.. cm biase,pndai addmath..

gosip?? aku x amik tau sgt pasl gosip dy.. byk sgtla..

dayana,senyap je dlm kelas.. cm dulu gak r..

akmam,same gak cm dulu.. penakut.. slalu ngn nadira.. tu je kot..

nadira,ntahla.. byk jwtn dy pegang.. ari tu,duit pum ilang under dy.. ade r lbey kurg

rm300.. teros demam dy lps tu.. dy dpt g csr.. ade r chance nk jd bwp.. dy pon same

gak ngn faliha.. da makin gatal ckit.. bkn ckit,byk giler!! bhaha.. further info,ty r

dy sendiri..

umi,jd vice president kelas dy.. same je gatal.. sem 1 ni byk dugaan bagi dy.. ngn

kes aqila shariena nye.. umi,saba ye byk2.. ade hikmahnye!!

yanie,haha.. same je cm dulu.. ni r satu2nye bdk yg x b'ubah langsung.. xde r diam

sgt bile ngn kteorg.. bengong2 gak.. haha..

zul,xtaula.. ok je kot.. tp skrg dy da ok ckit r.. bile tegor dy kat luar,dy mau nk

jawab.. ok la tu kan?? gosip?? byk!!! tapi sume ngn laki.. xtau r cokichad sakit ape

smpai gosipkn dy ngn byl gler bdk laki.. tu kes bdk laki.. aku x phm sgt..

afam,xtaula nk ckp pe.. dy da berubah?? mmg pon.. nasihat?? da berbuih mulut sume org

nasihat,dy pon aku rase da penat da dgr.. skrg ni,doa jela utk dy..

hafiz,bhahah.. cm dulu gak r.. dlm geng bdk 'jht'.. tp dpn2 kteorg xde r nmpk sgt

jahat dy.. mkwe dy lawa.. ty r sape yg da pnh tgk.. aku dpt tgk pon time jamuan kelas

ari tu.. cun gak!!

kucai,xtaula.. ari tu dy wat kes.. masok jdm.. sume org tau rasenye.. len dari tu,aku

xtau sgt.. ty r classmate dy..

kat bebdk taiping,ari tu mne ade ex 3a wat lawatan g jj.. tu homeroom nadira yg wat

la!! korg ni,memandai je nk pcaye ckp org.. len kali ty r kteorg dulu..

skrg ni f5 ske cari gado ngn f4.. aku pon da panas da ngn dyorg! batch kite xde r

slalu kene puji,tp batch kite x slalu kene aim ngn warden r.. batch dyorg yg slalu

kene.. pastu nk marh kat batch kite plak.. aku panas btol ngn dyorg!! dgr cite bdk

laki pon bengan dgn f5.. tp xtau r pasl ape.. tu aku x amik tau plak..

tu jela kot yg aku ley cite..


raihan, jgn marah ye..
ak cilok ko nyer citer dr blog klas...

1 comment:

INA said...

hye umi..
njoy reading dis entry
:)
byk pkmbgn tbru korg kt sne..
ap pun gdlck utk new sem ciming:D