dear followers :)

Feb 14, 2012

just for u :)

ok2.. umi aisha kembali :)

sooo, harini nak cerita psal apa??..

ok lah,. aku buat entry ni khas untuk kau, Aqila Syahiena.. :) ok first of all, i want to say sorry for all mistakes i've done .. mungkin Allah takdirkan ssuatu yang lebih hebat untuk kte, rite??.. tapi yang penting , skrg ni kte ok je kan.. selaloo borak2 kat fb.. msj2.. aku hepy dapat baik2 ngan kau .. walaupun mungkin tak sama macam dulu .. but i think, i like this way..

ok, esok kau test jpj kan ??.. gudluck k.. kau jangan risau la.. en.arfan akan doakan kau lulus punya.. hahaha :D ingat, jangan bawak macam spongebob pulak.. da lulus kasi tau aku...

erm, ok la.. itu je aku nak bebel pasal kau.. and thanks for everything :) aku nak letak gambar and suddenly baru aku ingat, kte takde gambar ssama .. takpe2, nnti bila2 aku terpacak depan kau, kita amik gambar ssame k..

No comments: