dear followers :)

Jan 23, 2012

coretan 1.30 pagi :)

jam tepat pkul 1.30 pagi, dan makhluk brnama umi aisha karim masih tak tido.. so, ada mslh?.. tarapapa. saja je nak stay up. haha. dulu waktu kat maktab punya la liat nak stay up.. sampai kne marah,. haha :) tak pe2, kat rumah rajin la stay up sebab enjoy ngadap laptop la, tgok movie la.. kan2 umi aisha karim?. :)

erm, apa nak mrepek pagi2 buta ni ?.

tadi aku ngan family g mydin subang jaya, shopping barang utk wedding.. ha?. wedding sapa?. wedding aku la.. jemput2:) haha, takde la .. wedding abang sdara.. so, beli jajan (gula2) sket utk kanak2 yg dtg mjlis tu nnti.. waktu nak balik tu, ttbe trserempak dgn junior mktb.. oowwhh., malu .. sbb?. sbb da chuby.. hha:) so, sembang skit2 je sbb da nak balik en.. so, nafis, hope kamu dapat pkp.. confirm nak pergi kan?.. apapun, study rrajin k :)

next, perkara yang lebih sadis .. nak dijadikan cerita, waktu ondwy nak g kat parking, ttbe ada psgn suami isteri ni buat teater free pulak kat tengah2 orang ramai tu.. nak tau apa tajuk teater tu?.. ombak rindu teater.. terbaik !!.. ha, serius adegan dorang mcm dlm crita ombak rindu waktu Aaron belasah Maya Karin waktu dy ingat maya mengandung .. adush !.. lebih kurang la..

adoi.. buat malu je .. apa la dorang ni nak gaduh kat dpn semua orang. malu sungguh .. dgn aku sekali dpt saham malu.. sebab waktu dorang khusyuk brgaduh tu, smua org confirm la tgok kan.. mana tau kne ragut ke, rompak ke.. ttbe ada pulak sorang mamat Arab ni tercegat sblah aku .. dy cakap, "they are malay, right?" aku pun iye kan je la.. pastu dia ckp agy .. "so, why don't u ask him what happen". dah, mamat ni.. kang silap2 aku yang lebam.. hha :) aku pon taktau nak react apa ngan mamat tu.. aku pandang mak ayh aku, then tarik tangan dorang dan blah !..

then, no komen...mesti dia fkir org Malaysia ni selfish.. oh tidak!.. aku tak jual ikan (selfish).. aku cuma takut makan penumbuk free. so, apapun, selamatkan diri sendiri ..

itu la tragedi sewaktu di Mydin Subang Jaya.. so, sepanjang perjalanan balik tu aku terfikir kenapa la dorang ni gaduh tak ingat dunia.. tak malu ke apa gaduh depan orang ramai?.. adoi.. pelik sungguh..

ok la , aku pun da ngantuk.. bantal dah ajak aku tidur.. selamat pagi :) assalamualaikum..

No comments: