dear followers :)

Feb 2, 2011

perjalanan yang menjengkelkan!!..

hha.. xsangka aku masih brpeluang utk update blog.. just a simple one.. erm, nak cter psl apa ea.....

ha, harini ak dpt balik cuti raya cina ..smpi hari ahad.so, aku amik kptsn utk naik bas sbb mak ayah aku kje..xnak susahkan dorang,..bas aku dr teluk intan pkul 4.30 ptg.. ni bkn nak cter psl tiket bas hilang ke..bas rosak ke..homework jatuh brtabur dalam bas ke..tp!!!.. nak cter pasal minah n mamat dalam bas td.. Ya Allah..hanya Tuhan yang tahu betapa meluatnya ak tgk dua makhluk tu bercekarama dlm bas.. remaja bercinta.. bukan la nak ckp aku ni baik sgt tp mcm xmalu gler dorang tu..pdahal, mak cik sblh sit dorang tu usha je..xde prsaan langsung !!.. MASALAHNYA,, org Melayu..bragama Islam.. tp di mana letaknya Islam kalo brpegangan sana sini tnpa btsn..bukan kata tgn je d'pegangnya..faham2 sndiri la en..

cuma nak bgtau org2 yg sdg hot brcouple di luar sne.. especially si perempuan. xke rugi kalo org yg tiada ikatan apa2 dgn kte da dpt sntuh smua hak kte.. RUGI KAN????... SEDARLAH!! ..

hey, come on la, aku pun remaja jugak pe..dok brjauhan ngn mak ayh agy..tp pandai2 bwk diri la weyh..geli la tgk org couple pegang2 ni..please la....

No comments: