dear followers :)

Dec 31, 2010

slmt tahun baru !!..

erm, setelah penat memerah otak nak update ape kat blog ni for the first n maybe the last time in this 2011 year..
tapi, aku masih xtau nak tulis apa..cuma. ada ssuatu kot...

erm, petang tadi..ak g mall..cari barang skit nak bwk balik mktb..ttbe aku trjumpa qila..aku mintak maaf la qila kalo ko nmpak aku larikan diri dr ko td, cuma aku xnak mak aku nmpk ko..just that..i'm so sory....

ha, pasal azam thun baru..ape azam thun baru ak ea?...ha, ak akn usaha yg trbaik utk spm this year,,.n aku akn cuba jd anak yg trbaik..jd hamba Allah yg taat pada printhNya..seorg pemimpin yg brtggjwb..insyaAllah..


erm, spm this year ooo...aku ada tgok stu cter hindustan ..tjuk dy 3idiots..channel P110..astro fiesta,.sronok cter tu..byk pengajaran..yg plg ak ingt psl cter tu..amir khan sllu bg nasihat kat kkwn dy..wk2 tu kwn dy cam dilema la nak pilih kerjaya samada jd jurutera mcm apa yg bpak dy nak atau jd fotographer yg mmg dy minat...amir khan ckp, aku translate la ye..hha
"klo ko pilih utk jd apa yg bpk ko nak iaitu jurutera..50 thun dr skrg, di saat ko da tua..da nak mati..ko akn ingt dan akn kata, 50 thun lepas, teksi da ada dpn mata samada nak prgi temuduga jurutera atau jd fotographer..peluang utk mmilih dah d'beri,,klo ak brani skit..msti hidop aku lebih bahagia skrg..dgn mnjadi apa yg aku inginkan.bukan yg org lain inginkan...."
FAHAM X?..hha..

3 idiots..




encik virus!! hha..


amir khan n karena kapoor..


itu je la yg aku mmpu update..da xde ape nak tulis la ..hhe..erm, d'kesempatan ini aku ingin mmohon sribu kemaafan d'ats sgala salah dan silap.. n tolong doakan aku utk spm this year..aku tkut ssgt..tolong doakan sy !!....

No comments: