dear followers :)

Mar 18, 2010

i've no idea ar!!!!........


assalamualaikum,.

erm, sbnrnyer aku xde idea nak tulis apa tp aku terasa rindu untuk mencoretkan

sesuatu di blog ini. aku nak ucapkan ribuan terima kasih kpd fathin atiqah sebab

sudi balas msj aku.sudi angkat kol aku.mula2 aku ingt lepas ko pindah, aku dah xde

harapan utk bercakap dengan ko lagi. tp alhamdulillah jangkaan aku meleset. aku

berpeluang untuk dengar suara yang selama ni aku rindu ssgt. aku berpeluang untuk

tau keadaan ko, tau apa yang ko tgh buat. malah aku rasa everything become better

lps kte berpisah.mungkin benar kata orang, xsemua luka pada pandangan mata kasar itu

menyakitkan, di dalam kesakitan itu sebenarnya terselit kebahagiaan. dan aku nak ko

tau, aku gembira setiap kali ko msj aku, setiap kali ko angkat kol aku..dan

kegembiraan itulah yang aku guna untuk memulihkan semangat aku. sebenarnya, aku

takut untuk menghadapi kehidupan di alam form4 ni tp semangat aku pulih bila aku ada

org2 yang aku sayangi, mak ayah aku, ko, kak amalia, fatin fasihah, kak fasilah dan

semua kkwn aku. thanks for everythings!!!....



mak ayah yang dah terlalu banyak berkorban untuk aku dan abg2 aku..


fathin atiqah, u know what??.. i want to be your friend forever..


terlalu lama aaaaaaa.............


my adik angkat...


my kakak angkat..hehe


x-classmate aku..bersama ustazah suriyani..

No comments: