dear followers :)

May 6, 2012

Sungai Congkak !!..

Assalamualaikum semua..

lama dah blog kesayangan ni ditinggalkan tanpa entry baru.. now, baru ada idea nak update apa :) so, jom jom baca..

Sabtu lepas, aku mmg excited gila g picnic.. macam kanak2 first time dpt mandi sungai.. haha, mungkin sbb dah lama tak picnic, so sekali sekala g picnic, mandi-manda mmg best.. tambah-tambah pulakdapat kumpul family ramai2,,keluarga aku, keluarga mak teh, abg ammar n kak elya, and kak tini pon ada jgak.. haha, kak tini tu bakal family.. insyaAllah..

so, sampai kat sungai congkak lebih kurang pukul 3.30 petang, makan makan.. disebabkan tak plan awal2, so, pukul 3.30 baru nak makan tghari.. lapar tahap maksimum :D makan sambil bergambar :))

mama abah :)


mama , kak tini :)
semua tgh lapar, nak makan..

lepas selesai makan, baru ada tenaga nak mandi.. haha. air kat situ mmg terbaik, sejuk yang amat.. mmg bestlah !!.. kalau aku celoteh byk2 pon tak guna, jom kita tgok gmbar ..

ni pulak gmbar mandi manda !

abg ammar azan kot .. hahaha

dah letih :( haha



pukul 6 petang, ktorang bertolak ke rumah mak teh.. bersih2kan diri and solat asar.. tapi yang paling seksa sekali wktu nak tukar baju.. malu pulak aku nak cerita.. dah2, malam tu pulak, pak teh belanja mkn.. aku makan lamb chop.. sedap !!..

semua tunggu makann smpai :))


ok lah, itu saja cerita picnic aku,. sorylah klau entry ni bosan sikit, dah lama tak update blog, nak menaip pon dah takde idea sangat.. next time, aku update lagii.. see yaa.. wassalam :)


No comments: