dear followers :)

Dec 8, 2011

smiley?? comel atau menyusahkan ??..














dalam zaman dunia IT skrg ni byk la bnda2 baru yg dicipta .. termasuklah smiley2 ni en.. mmg la snyuman tu sdekah.. smiley tu sdekah ke??. hurm,.


smiley ni pada aku comel je.. ada bentuk marah .. senyum.. syg. gelak pon ada.. tp kadang2
kita boleh tersilap send smiley.. cth: nak hntr smiley tunggu.. trhntr smiley bubye.. tak ke lain
maksudnya??.. da marah org yang kita tgh chat tu.. erm, so macam mana??..still rasa smiley tu comel?.. erm..

kan senang kalo kita tulis je.. mmg la leceh. panjang nak type.. tp lebih selamat !!.. biar lambat asal selamat .. btul tak??..

post kali ni bukan la nak buat korang benci dgn smiley,.. hha. ???.. tp ssje je.. mmndangkan ak
u pon da tersalah hantar smiley td.. adoyai.. k la, daripada aku trus menyalahkan smiley ni.. baik aku stop tulis.. anyway, kpd orang yang aku chat td, sory sbb da trs
alah hntar smiley.. hhe;)

tp jujurnya aku cakap.. mmg smiley ni comel sgt.. tp kte kene berhati2 swktu menggunaknnya..tgok smiley ni.. comel en??..






thanx sudi membaca,,




No comments: