dear followers :)

Dec 2, 2010

hehe..cuba baca ni..

aku : cha dapat no bape dalam kelas?
cha : no 1

aku : wow, dari?
cha : 44 orang. agama cha dapat no 2

aku : hebat2. pandai cha ni. abang dapat no berapa?
abg : hehe, no TIGA PULUHHHH

aku : ishhh, kenapa banyak sangat?
abg : orang kat kelas abg semua pandai-pandai. abang takleh kalahkan mereka...

aku : kak cha boleh je dapat no 1. laki mana boleh kalah dengan perempuan
abg : papa joe cakap hari tu lelaki kena mengalah dengan perempuan


erkk!!! Memang terkena balik. Memang hari tu masa dua orang ni bergaduh rebut alat tulis, aku cakap kat si lelaki kenalah mengalah dengan perempuan, baru macho. Tapi budak ni kalau dia pusing, memang terkena balik kita.


So, watch out your mouth!!

pss : lelaki memang kena mengalah dengan perempuan, tapi perempuan pun kadang2 kena mengalah dengan lelaki, terutama part tengok bola. hehehe

No comments: