dear followers :)

Nov 24, 2010

selamat hari lahir...



kadang-kala sukar untuk kita menzahirkan suatu perasaan yang timbul akibat perbuatan mahupun sikap seseorang..kerana kita bimbang akan melukakan hati mana-mana pihak..tapi kadang-kala juga, perasaan itu sukar untuk disimpan kerana akhirnya akan menjadi luka dan parut yang kekal..namun kita cuma ada 2 pilihan sama ada berterus-terang yang mana akan melukakan hatinya atau berdiam diri..namun pada aku, aku lebih selesa untuk berdiam diri..melakar sesuatu yang sukar di dalam hati..dan biarlah hanya hati itu yang tahu betapa peritnya menanggung luka..walaupun bila perkara ini difikirkan,ianya nampak bgitu mudah dan kecil namun sebenarnya bukan sukar untuk dia berkorban sdikit untuk membuatkan aku gembira..walaupun hanya untuk sekali.sukarkah untuk dia memberikan aku peluang untuk bertanya khabar.membuka satu peluang untuk aku melepaskan rindu..ya, mungkin dia mahukan sedikit privacy dengan family..baiklah...apapun, kau akan tetap menjadi sahabatku.dunia dan akhiratku..insyaAllah..kerana aku terlalu menyayangimu wahai sahabatku..selamat hari lahir dan smoga smua cita2mu akan mnjadi realiti.aku disini akan sntiasa mndoakanmu sbagaimana permintaanmu..insyaAllah

No comments: