dear followers :)

Jul 30, 2010

MANIFESTO!!!!!!!!!!!.....

Alhamdulillah hari ini aku masih diberi peluang untuk mencoretkan sesuatu tentang

kehidupanku di maktab rendah sains mara pasir salak ini. Beberapa hari yang

lepas,senarai nama keputusan calon yang layak ke manifesto telah dikeluarkan.aku

merupakan salah seorang daripadanya.satu berita yang menggembirakan, menyedihkan,dan

mengusutkan keadaan..huh..aku xtau la..aku reda je.apa pun, sapa yang baca blog ni,

tolong la,doakan yang terbaik buat aku. ni la aku nak ckp masa manifesto aku,"jika

aku berlaku adil dalam urusanku, sokonglah aku. akan tetapi, jika aku bersalah,

betulkanlah aku kembali, kejujuran ialah amanah, kedustaan adalah kianat. Taatilah

aku selagi aku taat kepada Allah dan Rasulku.Akan tetapi, jika aku melanggar

perintah-NYA, janganlah ikut aku lagi..(pidato Khalifah Abu Bakar Al-Siddiq sewaktu

pelantikannya menjadi khalifah)..

No comments: