dear followers :)

Jun 19, 2010

tunjukkan aku jalan yang lurus!!!...


kadang-kala apa yang kita lihat indah dan kita doakan agar menjadi realiti bukanlah

yang terbaik buat kita sebagai hamba Allah.jadi, redalah atas segala yang Allah

kurniakan buat kita kerana itulah yang terbaik. kini , aku belajar daripada kesilapan

masa lalu untuk mengubah masa depanku.. andai aku diberi peluang untuk kembali ke

masa laluku, aku akan cuba sedaya upayaku agar segalanya tidak menjadi seperti

ini..agar segala-galanya tidak serumit ini..namun, mungkin ini hanyalah dugaan yang

diberikan oleh Allah buatku untuk menguji keimananku..untuk menguji

kesabaranku..namun, hanya satu pintaku..Ya Allah, KAU tunjukkanlah aku jalan yang

lurus..agar aku kembali ke tempat yang benar..iaitu dikalangan orang-orang yang

diredai..amin...

No comments: