dear followers :)

Feb 7, 2010

a night to remember..




pada malam 3 Februari 2010 yang lepas.. pelajar tingktn 4 mrsm pasir salak tlh

mengadakan sedikit jamuan perpisahan. majlis ini telah dihadiri oleh beberapa orang

guru yang telah banyak mencurahkan ilmu kepada kami. majlis ini pada mulanya

berjalan agak membosankan dengan ucapan RBO...selaku penutupan program KIKA 2010..

seterusnya ialah sesi makan yg d'tunggu-tunggu oleh perut yg dh nyanyi mcm2 lagu dh

ni..lapar sgt!!!....hm,seterusnya ade la penyampaian anugerah yg ktorg undi mlm sblm

ni..ade la bbrpe anugerah yang d'pertndingkn..then, prsmbhn dr bdk laki yg xdpt

pkp..strusnya ialah prsembahan yg d'nnti2kan iaitu persembahan dr bdk2 yg nk g

pkp..aku pun x mlepaskan peluang untuk merakam persembahan tu..mulalah terdengar

sedu tangisan dari pihak perempuan..tapi aku tak tau la kenapa sgt sukar utkku

menitiskan air mata pada malam tu..tiada setitis air mata pun keluar dari kelopak

mata ni..namun, apa pun..aku gembira dan aku berterima kasih kepada semua

rakan-rakan yang telah banyak support aku..buat FA...terima kasih sebab sudi salam

and sembang ngan aku mlm tu..aku terasa diri dihargai..terima kasih atas segala

kenangan yang telah kita bina bersama..segala kenangan itu telah kucoretkan dalam

diari hidupku..

No comments: